PDA

Voir la version complète : Les voitures les plus trippantes à conduire sous les 20000$



dedemo
01/07/2005, 11h27
Selon vous, qui a été oublié et qui est de trop.

My 2 cents: Qu'est ce que la Ford Contour SVT fait là et où est la Mazda 3?

http://www.canadiandriver.com/articles/cc/20under20.htm

sproutchu
01/07/2005, 11h55
C'est parce qu'ils avaient des critères spécifiques :

You could keep dreaming about this perfect car, or you could keep reading to find out which fun and practical used cars are available for a very affordable $20,000 or less. To be considered for inclusion in this article, a car had to possess a sporty flair - no run-of-the-mill family sedans or economy cars need apply. Also, the only candidates considered had to have useable seating for at least four people and a cargo area large enough to hold a week's worth of groceries or luggage for a weekend road trip. The final criterion is the price stipulation mentioned above: each car had to be available on the used market for under $20,000. For the purposes of this article, we used the Canadian Red Book as our source for the value of each car.

Comme ils le mentionnent, la Contour SVT est pas la plus sportive, mais son moteur de 200 hp est intéressant. Quand à la Mazda 3, moi aussi je l'aime bien et je sais qu'elle est disponible neuve pour moins de 20 000 $, mais elle n'est peut-être pas suffisamment sportive. Enfin, aucun "Top" n'est parfait, mais j'ai trouvé l'article intéressant.

dedemo
01/07/2005, 11h57
Désolé les boys, le sujet avait déjà été ouvert par Stone dans la section 'Voitures d'occasion'.

Francis tu peux transférer le topic?

Merci.

Et ce Stone..........