PDA

Voir la version complète : Service à la clientèle: une affaire Lincoln



STONE_COLD
21/07/2005, 08h04
Westlake Village, California - For its second consecutive year, Lincoln has ranked highest in customer satisfaction for dealer service, according to the J.D. Power and Associates 2005 Customer Service Index (CSI) study.

The study, now in its 25th year, measures customer satisfaction of vehicle owners who visited the dealer service department during the first three years of ownership. Overall customer satisfaction is based on service initiation, service advisor, in-dealership experience, service delivery, service quality and user-friendly service.

Lincoln is followed in the rankings by Cadillac, Saturn and Lexus. The 2005 study is based on responses from 99,550 owners and lessees of 2002 to 2004 model year vehicles.

Civ95
21/07/2005, 09h01
quand t'a rien que 1 ou 2 clients, c'est sûr que tu peux donner un service plus personnalisé...

Saintor
21/07/2005, 09h03
J.D. Powers= bullshit pour défendre l'industrie américaine.

STONE_COLD
21/07/2005, 09h13
J.D. Powers= bullshit pour défendre l'industrie américaine.

Je sais pas pour Lincoln et Cadillac. Le monde que je connais qui ont des Saturn sont très satisfaits du service à cette place.

dedemo
21/07/2005, 09h51
J.D. Powers= bullshit pour défendre l'industrie américaine.

J D Powers = plus fiable que tes prétentions personnelles. :wink:

C'est fou comme les gens utilisent J D Powers seulement quand ça fait leur affaire. Quoique je ne prend pas à la lettre tous leurs sondages, on doit admettre qu'ils donnent à tous le moins une bonne indication de la tendance.